.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اداری مطرح شد ؛
اولتیماتوم فرماندار رامسر به توزیع برق غرب مازندران / دعوت از مسئولان رودسر گیلان برای حل مشکل یک روستای رامسر
شمال نیوز : آزاد گفت : انتظار من از عموم مردم بخصوص نخبگان این است که بیایند و به بنده مشورت دهند تا با همفکری همه مردم بتوانیم شاخص‌های رامسر را روز به روز افزایش دهیم.....
اولتیماتوم فرماندار رامسر به توزیع برق غرب مازندران / دعوت  از مسئولان رودسر گیلان برای حل مشکل یک روستای رامسر

شمال نیوز: فرماندار رامسر گفت: در ۳ سال گذشته بسیاری از شاخص‌های توسعه شهرستان رامسر نسبت به دیگر شهرستان‌های مازندران افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شمال نیوز، ،محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مشارکت مردم و تلاش‌های مدیران میتواند عاملی مهم در توسعه شهرستان باشد، گفت: نگاهی به آمار‌ها نشان میدهد شهرستان رامسر در بسیاری از شاخص‌های کمی و کیفی در سطح استان نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتاز است.

وی با اشاره به اینکه تمام مناطق شهرستان رامسر جز یک منطقه در حوزه برق رسانی کمترین آسیب را در سطح استان دارد افزود: در دو سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های تقویت برق شهرستان رامسر هزینه شده است.

آزاد با بیان اینکه تنها نقطه آسیب پذیر حوزه برق شهرستان منطقه اشکور است گفت: دلیل این آسیب پذیری آن است که برق رسانی این دهستان زیر مجموعه استان گیلان است .

وی افزود: در ماه‌های گذشته مسئولان شهرستان رودسر گیلان را به رامسر دعوت کردیم تا به فریاد مردم اشکورات برسند و مشکل برق مردم این دهستان را حل کنند، اما مردم اشکور همچنان تقاضا دارند خدمات برق خود را از استان مازندران دریافت نمایند.

فرماندار رامسر از مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خواست نسبت به احداث پست ۶۳ برق مناطق جواهرده، جنت رودبار و اشکور هرچه سریع‌تر اقدام نماید.

محمد آزاد فرماندار رامسر در ادامه جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در برخی از شاخص‌های بخش بنیاد مسکن شهرستان رامسر در سطح استان رتبه‌های اول و بطور میانگین رتبه پنجم استان را دارد گفت: در بخش گازرسانی حوزه شهری صد درصد و در حوزه روستایی ۸۵ درصد روستا‌های شهرستان رامسر گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های شهرستان رامسر در بخش بهداشت و درمان جز رتبه‌های برتر و اول در سطح استان  است افزود:هم اکنون ۴۰ پزشک متخصص با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بیمارستانی که در سطح بین المللی کاربرد دارد درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی به احداث پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور جنت رودبار و پایگاه اورژانس محور جواهرده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک دستگاه ون در محور جواهرده دچار حادثه شد و اگر پایگاه اورژانس در جواهرده نبود و به سرعت اقدامات پیش بیمارستانی انجام نمی‌شد، شاهد تلفات جانی در این حادثه بودیم.

فرماندار رامسر افزود: ساختمان پشت بیمارستان پس از ۴۰ سال با پیگیری‌های شهرستانی و حمایت مدیران استانی از متروکه ماندن خارج شد و تاکنون ۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و تا هفته دولت امسال با محوریت پردیس واحد بین الملل دانشگاه علوم‌پزشکی افتتاح خواهد شد.

وی از پروژه درحال احداث ایستگاه خودکار و آنلاین هواشناسی در رامسر خبر داد و به حوزه آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و گفت: احداث مخزن ۵۰۰ هزار لیتری جواهرده و پروژه اب گیاش دو اقدام بزرگ و ماندگار در رامسر خواهد بود به علاوه آنکه شبکه سازی و انتقال آب از این مخازن از بین کوه‌ها کاری بسیار دشوار و مهم بود‌

فرماندار رامسر با بیان اینکه این شهرستان در شاخص‌های حوزه فرهنگی و هنری رتبه نخست را در استان دارد افزود: رامسر شهر رویداد‌ها و همایش هاست، اما آوردن و برگزاری این رویداد‌ها در رامسر به سادگی انجام نمی‌شود بلکه پیگیری‌های شهرستانی و استانی را در پی دارد.

آزاد با اشاره به   سیل اخیر و با بیان اینکه سیل مهرماه بی سابقه بود و خسارات زیادی را در پی داشت گفت:در مدت زمان کوتاهی بسیاری از بازسازی‌ها در شهرستان رامسر انجام شد این درحالیست که شهرستان‌های دیگر همچنان درگیر مسائل بازسازی سیل هستند.

وی بر پیگیری و مطالبه گری مداوم تاکید کرد و افزود: در برخی شاخص‌ها از جمله راه سازی و زیرساختی باید اقدامات بیشتری در شهرستان صورت بگیرد.

وی گفت: کشور در شرایطی است که دشمن آرایش نطانی گرفته و جنگ اقتصادی حاکم است، اما کار‌ها و اقدامات در رامسر با این شرایط مسکوت نمانده و همچنان ادامه دارد.

فرماندار رامسر با تاکید بر وحدت و کنار هم قرار گرفتن مردم، مسئولان و جریان‌های سیاسی اجتماعی در این شهرستان و با بیان اینکه انتقاد کردن ساده‌ترین راه است افزود: انتظار من از عموم مردم بخصوص نخبگان این است که بیایند و به بنده مشورت دهند تا با همفکری همه مردم بتوانیم شاخص‌های رامسر را روز به روز افزایش دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 6 تير 1398
اینجاست که اون عده ای که اومدن نامه نوشتن برای الحاق به گیلان باید پاسخگو باشن وضع شرقی ترین شهر و روستاهای گیلان نابسامانه و حتی برق روستای اشکور گیلان رو هم باید مازندران تامین کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.